Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2008 20:15 - разказ за едно сърце
Автор: evaeva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1286 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 03.02.2008 12:55


Тъмно е,мрачно е,вали.....Опитвам се да погледна в мрака....нищо не вижам.......Някой вика.....чува се плач?Тръгвам напред.....и спирам.....Какво е това?Едно малко сърце?Но какво му е,лежи безпомощно на земята и плаче....Приближвам се и го питам „Какво ти е,защо тънеш така в болка?”......И започна малкото сърце да ми разказва  колко голямо е било преди.........и как се е борило за щастието си.....но само шамари срещало е по света..и болка и съзли.......и удар след удар ......и ето го сега кърви........цялото в рани,а няма кой дори да го погали......и ми стана мъчно за това сърце....затичах се да го прегърна,да му кажа,спри недей да си отиваш.....но се спрях.....не можех аз да му помогна...то заключено стоеше в клетка и ме гледаше с надежда,че поне веднъж в живота малко обич ще получи........умря последната надежда....спасение за малкото сърце нямаше вече.....надигам очи....поглеждам нагоре....какво беше това.....та аз се гледах в огледалото.....бях разговаряла с моето наранено сърце........ тихо е,мрачно е,вали,вече никой не вика за.. .... помощ....


Тагове:   сърце,   разказ,


Гласувай:
0



1. dorabora - интересен и тъжен разказ
05.02.2008 00:39
Разказът ти ме грабна веднага.Хареса ми това,колко е чист, естествен и така искрен. На моменти напомня на прочувствена тъжна песен. Няма да те питам защо и откъде е тази мъка. Това е излишен и глупав въпрос. Искам да ти пожелая много творчески успехи,вдъхновение и щастливи моменит,които да пресъздадеш. С уважение: Дора Солакова
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evaeva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 62055
Постинги: 19
Коментари: 17
Гласове: 109
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930