Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2008 22:09 - След малко може би слънцето ще изгрее...
Автор: evaeva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 717 Коментари: 0 Гласове:
0



След малко може би Слънцето ще изгрее,но не искам да заспя... един от малкото дни,в които се моля да не свършват... е днес. Все още в главата ми звучи ритъма... устните ми останаха с вкуса на твоите... толината на ръката ти остави следи от нежност... нека ги усещам дълго...

Бяхме "само приятели",заливахме се от смях... но там някъде дълбоко в сърцето си чувствах нещо повече. Не исках да развалям всичко... писна ми да рискувам заради любовта. А днес беше моят ден... знаех го.

Когато съзнанието ми вече не можеше да мисли, сред силната музика... сърцето ми прошепна, че трябва да го последвам. Ти не трябваше да бъдеш тук... но дойде... за да те видя... за да те докосна... за да бъда с теб, тази вечер. Точно в този клуб, от където тръгнах преди 5 години... където мечтите ми се разливаха... и магията на танца ми даваше сила. А сега всички ни зяпаха... отново подарихме малко обич... не вярвах, че огънят може пак да се разгори там където остана само пепел... Забравих чувството, което те кара да полетиш...

Да, бяхме пияни... но не съжалявам за миг... защото никога нямаше да се допра до кадифето на очите ти. Затворя ли моите... все оше виждам лицето ти... там където усетих дъха... и чух песента...

Puff Daddy-I"ll Be Missing You, нещо което пак ме свърза с теб... картината се повтаря... и пак се усмихвам. Да щастлива съм... Незнам какво ще стане утре, когато се събудя, дали всичко ще е както преди, дали пак ще изгубя играта... Незнам какво мислят наи-близките ми приятелки, незнам дали ще ме обвинят... но няма значение.

Не ми пука... сега съм по-щастлива от всякога... и този ден... ще ражда една усмивка... Може би не искам повече, може би в този момент това ми стига... Някои моменти остават за винаги... а този беше точно такъв... Когато се прибрах... имаше три нови живота в семейството на хамстерите ми, още едно нещо което ми каза че днес... ми подариха този ден... и аз съм Щастлива!!!


Тагове:   малко,   може,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: evaeva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 62054
Постинги: 19
Коментари: 17
Гласове: 109
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930