Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2008 08:40 - Мразя !!!!
Автор: evaeva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4475 Коментари: 0 Гласове:
0



Ето я! Дръжте я псета такива. Разкъсайте я, направете я на нищо. Ето, давам ви я – душата си ви давам. Ето ме. И мен ви подарявам. Яжте, пък дано се пръснете. Не ме боли от ножа, нито от отровата, а от злобата във вашите души, от приятелските, мили погледи и от долното ви, мазно използвачество. Мразя ви бе хора, псета долни, дето ми се пишете приятели. Мразя ви, а всъщност мразя себе си! Мразя се, защото все съм слаба и наивна. И си мисля „Абе то е само временно. Те ще се оправят, те са ми ПРИЯТЕЛИ!”. Мразя ви бе егоисти жални, дето все ви съжалявам. За какво?! Затова, че нямате сърца, че сте все чревоугодници, че живеете напук на другото нещастие?! Мразя ви, задето скрито ми се подигравате, задето все ме подминавате, когато съм ненужна никому. А опре ли ножа ви до гърлото от лиготии ще се разтечете като мастилото. Мразя ви бе тъпи, гадни, долни, озверели псета. На ви. Дръжте. Айде довършете ме. Или не?! Още съм потребна май?! Ах, как искам да ви мразя, да ви ненавиждам, да ви стъпча, ей така, да скачам върху вас. Да ви заболи. Макар и мъничко да усетите как при мен боли от вашето невежество, от вашето нехайство. Ах, как искам само мъничко да мога да ви мразя, но не мога-а-а... Мразя себе си ГЛУПАЧКАТА, НАИВНАТА, ДОБРИЧКАТА. Мразя и живота си – затихнал, кален и изстрадал. А-А-Ах КАК ИСКАМ ДА МОГА ДА МРАЗЯ. Но ти проклето, предателско сърце, не си научено да мразиш и напук нещеш. Май ти прави удоволствие да гледаш как се гърча, а?! Все едно. И тебе ще те хвърля на ония псета, дето ми се зъбят пред вратата. Ей ги, на. Преди малко се усмихваха, щото им трябвах, а сега дерат и късат от душата ми, от мен. Ето ме. Дръжте ме псета такива. Разкъсвайте ме, направете ме на нищо. А ти бе?! Да ти! Е ти, дето ме гледаш?! Дето си ме зяпнал. Аре чиба от тука. Приятели вече неща. И тея ме радват достатъчно. Да, да, да. Същия. Към теб се обръщам. Ти, дето ми се хили през цялото време, докато говорех. Смей се, смей се. То и тебе ще стигне...


Тагове:   МРАЗЯ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: evaeva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 62066
Постинги: 19
Коментари: 17
Гласове: 109
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930